جوش صورت نوزاد
نوشته شده توسط : نیکی

1-آکنه 
آکنه نوزادان مانند برآمدگی های قرمز کوچک روی پوست کودک است. این شبیه آکنه بزرگسالان است اما معمولا تا مرحله ی جوش سرسفید یا سرسیاه پیشرفت نمیکند. آکنه ی کودکان میتواند به صورت یک یا دو برآمدگی در یک قسمت وسیعی از صورت یا بصورت برآمدگی های بسیار زیاد در یک قسمت کوچک ظاهر شود.

تصور میشود که آکنه ی کودکان درنتیجه ی تماس با هورمون های مادری در رحم – و احتمالا از طریق شیرمادر- باشد. عادات شیردهی را تغییر ندهید چون در بخش درمان این مطلب میتوانید روشهای از بین بردن آنها را یادبگیرید.

2- پوسته پوسته شدن و خشک شدن پوست نوزاد

این مورد در نوزادان بسیار شایع است. این نوع دانه ها مانند پوسته پوسته شدن و خشک شدن پوست در کودکان و بزرگسالان است. اگر پوست کودک خیلی خشک باشد، میتواند موجب ایجاد سوزش، قرمزی و تورم شود. پوست خشک بسته به نوع پوست نوزاد و شرایط محیطی، میتواند در طول یک سالگی یا پس از آن رخ دهد.

3- میلیا

میلیا -جوش های سفید زیر پوستی- برآمدگی های کوچک سفید رنگ روی بینی و صورت نوزاد میباشند که شبیه جوشهای سرسفید در کودکان و بزرگسالان بنظر میرسد. میلیا بدلیل انسداد غدد چربی در پوست نوزاد ایجاد میشوند.

درابتدا ممکن است باوجود تلاش های شما برای از بین بردن این جوش ها، هنوز ادامه داشته باشند. نگران نباشید چون با رشد غددچربی نوزادان و بازشدن منافذ آنها در طول چندروز یا چند هفته ی اول زندگی، این برآمدگی های سفید به راحتی درمان میشوند.

برای مشاهده درمان این جوش ها کلیک کنید.

 





:: بازدید از این مطلب : 94
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 11 فروردين 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: